19 mei 2012

Hermes en Chanel look a like tassen

Kijk even met mij mee naar bovengenoemde tassen, die ik vandaag heb gespot op internet. De bovenste 5 tassen worden gepresenteerd als 'Hermez' tassen. Ik heb onze vriend Google afbeeldingen er eens op nagekeken en ik moet zeggen, dat de gelijkenis met de Hermes Constanza (soms ook Hermes Constance) tas wel heel erg groot is. Om je de waarheid te zeggen, vind ik het wel hele leuke tassen, ook al zijn ze niet echt. Vooral de rode en lichtblauwe 'Hermez' tas vind ik erg mooi. Deze 5 tassen heb ik gespot op Max30.nl Overigens een geweldige webshop waar van alles te koop is voor maximaal 30 euro.


De 2 tassen links onder worden gepresenteerd als Chanel Mini Suitcase. De tas is ook in het roze te koop. Ik heb deze zgn. Chanel look a like niet teruggevonden op Google afbeeldingen en weet dus ook niet of dit daadwerkelijk een goede look a like is.
De Hermes Birkin look alike tas is mijn vinding. Ik vind hem wel heel erg veel op het origineel lijken! De website zelf rept echter met geen woord over een look a like Birkin tas. Wat vind jij?

De rechter tas wordt gepresenteerd als Chanel Style Bag. Ook hier heb ik Google afbeeldingen even laten zoeken. Er is inderdaad een Chanel tas, die hier wel wat op lijkt. Maar volgens mij wijkt hij toch wel wat af van het origineel.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Lijken ze een beetje op de originele tassen?

Geen opmerkingen: