24 juni 2012

Chic Chique grote maten mode


Ik ben eerlijk gezegd niet zo van het chique, maar stel nu eens dat ik een gala zou moeten bijwonen of een bruiloft? Dan zou het natuurlijk wel gepast zijn om netjes gekleed te komen, bij voorkeur in galakleding of avondkleding. Nou dames met een maatje groter, dat valt nog niet mee! Ik heb aardig wat sites bezocht, maar helaas met teleurstellend resultaat. Wat een ellende, zeg! Ik heb uiteindelijk maar 2 websites gevonden, die chique grote maten mode aanbieden. En dan bedoel ik ook echt chic.

Zoals gezegd, kon ik maar 2 websites vinden die chique mode in grote maten aanbiedt. Natuurlijk kun je je afvragen wat chic is. Is dat gewoon een rok met een nette blouse? Als je dat verstaat onder chic, dan is er natuurlijk volop keus. Kijk dan maar eens naar de websites in grote maten, waar ik al eerder over geblogd heb. Ik versta onder chic: jas, jurk, blouse, tuniek met net dat beetje extra (bijvoorbeeld een glittertje), waarmee je op een feest gezien kan worden. Op de afbeelding zie je wat voorbeelden van wat ik chique vind. Dit alles opgeleukt met een clutch, sieraden, opgestoken haar en een schoen met hakje en jij bent de ster van de avond.
De op de afbeelding geplaatste chique grote maten mode, heb ik gevonden bij:Otto grote maten
- voornamelijk merk:  M.I.M.

- Ulla Popken

Rond de feestdagen zullen er ongetwijfeld meerdere websites chique grote maten mode verkopen, maar ik vind het teleurstellend dat ik maar 2 websites heb mogen vinden waar je het hele jaar terecht kunt voor 'feest' kleding in grote maten. Een minpunt!

Geen opmerkingen: