21 december 2013

Grote maten topmerken bij Bagoes

Ik heb weer een geweldige webshop gevonden: Bagoes.nl , waar wij als vrouwen met een maatje meer heel erg goed terecht kunnen. Je vindt er van alles: jurken, jumpsuits, broeken, jassen, laarzen met wijde schacht etc. In plaats van een grote maten jurk- of broeken collage, heb ik nu maar eens een jassen collage gemaakt van verschillende merken.


Zoals je ziet, gaat Bagoes.nl   helemaal mee met de mode voor de 'gewone maten' vrouw! Kijk, daar kunnen heel wat winkels en/of webshops van leren. Ik wil gewoon mee kunnen doen met de nieuwste mode, is dat teveel gevraagd? 

Bagoes.nl heeft heel veel bekende grote maten merken, zoals Ophilia, X-Two,
Mat Fashion (TIP: leuke grote maten jumpsuits), Zhenzi, Studio, Dyanne+ en nog heel veel meer......

Ik had de website van Bagoes al eens eerder opgemerkt, maar zag er toen niet zoveel bijzonders in mijn maat. Pas ontdekte ik echter, dat ik niet alleen moet zoeken op mijn gewone 'winkel maat' maar ook op 'merk maat'. Tja, en als je dat doet dan komt er wel heel veel meer keuzemogelijkheden! Zo hebben ze ook het merk Ophilia en die maten lopen van 1 t/m 5. Helaas blijft het toch wel lastig zoeken op maat. 
Tip: zoek gewoon in de categorie, niet op maat .............

Bagoes.nl heeft ook laarzen met grote schachtwijdte, dus mijn dikke kuiten passen netjes in de laarzen. De grootste collectie laarzen met brede schacht is van het merk
JJ Footwear.

Ik weet bijna zeker, dat ik over deze webshop nog wel eens een artikel zal schrijven.

Geen opmerkingen: